tiistai 23. heinäkuuta 2013

Loput kukkakuvat

Tänään raaka veto! Kaikki loput kukkakuvat, jotka pyörii mulla tuossa eri vaihtoehtoina päivän näpsyiksi. :) Julkaisen tänään ne kaikki, joten mun on pakko keksiä muuta kuvattavaa tuleviksi päiviksi. ;)

Tänään on ollut ihana päivä; olen tavannut monta minulle rakasta ihmistä; ystäväni sekä serkkuni perheineen, johon kuuluu myös ihana kummipoikani. <3 Tai tarkemmin sanottuna toinen ihanista kummipojistani. :) Olen myös ottanut paljon hienoja kuvia, mutta en jaksanut purkaa kameraa, joten tämän megajulkaisun jälkeenkin on kuitenkin näpsyjä tulossa. ;)

Olen myös ajatellut jatkaa blogiani hamaan tulevaisuuteen. Kas kun ensin oli tarkoitus pitää blogia vuoden ajan ja koska aloitin sen vuosi sitten elokuun alussa... Näin äkkiä se aika menee. :) Täytyy vaan miettiä, että miten tätä jatkaa, mutta se jää nähtäväksi. Luultavasti laitan kuitenkin kuvan joka päivä, koska olen tähän koukussa. :) Heh, tulette siis jatkossakin näkemään paljon erilaisia kukkia.. ;D ;D ;D

Pahus kun en muista varsinaisen päivän näpsykkäisen kukan nimeä. Enkä kyllä viitsi enää lähteä kukkakirjasta tutkimaan. Helpommalla pääsee kun rehellisesti tunnustaa, ettei muista. :D

 Sitruunaperhonen ruohosipulin kukalla. Nyt huomaan, et rajaus on liian laaja, mut kuva on otettu niin kaukaa, et tiukempi rajaus pienentäisi kuvan mikrokokoon.

 Ruohosipuli.

 Hiirenvirna, jota penskana myös hiirenherneeksi kutsuttiin, koska kasvi tekee pienet herneenpalot herneineen. Ne on ihan syötäviä, muttei muistaakseni kovin häävin makuisia. ;)

 Puna-apila

 Hiirenvirnakolmoset.
 Siis mistä voi muka päätellä, että päivänkakkara on yks mun lempikukista? ;)


 Jaloritarinkannus päivänkakkarapedillä. Osat 1 ja 2.


 Puna-ailakki, eli kansankielellä tervakukka.

Tuossa näkyy niitä pieniä "herneenpalkojakin". :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti