perjantai 5. heinäkuuta 2013

Ystävällinen perhonen

Eilen katsoimme, että mikä siinä ilmassa lentelee, onko se lintu. No ei ollut, vaan iso, kaunis perhonen. Täytyisikin tarkistaa, että mikä perhonen tämä on, mutta enpä muista tämmöistä aikaisemmin nähneeni. Hän istahti metsäkurjenpolven lehdelle (josta näette vähän suuntaa, miten iso tämä oli) ja minä hiippailin kameran kanssa aina vain hieman lähemmäksi. Olin lopulta ihan muutaman kymmenen sentin päässä ja Hän vain poseerasi minulle, eikä lennähtänyt mihinkään. Ennätin kuvata perhoa ainakin viitisen minuuttia kaikessa rauhassa. Olin ihan ihmeissäni, että mitenkähän se ei lähtenyt mihinkään, varsinkin kun istui lehdellä eikä kukassa. Mutta varmaan ajatteli, että kuvatkoon nyt tuokin rauhassa. :)


Tässä vaihtoehto päivän näpsyksi, mutta valitsin kuitenkin tuon ylemmän, kun siinä näkyi selvemmin värit ja kuviot. Mutta onko tuo ylemmän siiven yläosan sameus johtuvaa syväterävyydestä, vai onko se siinä perhosessa??? Minä katselin useaa eri kuvaa kauan ja aloin jo luulla, että se on siinä perhosessa. Vai onko taas aloittelijan virheitä? :O

 Joka tapauksessa Hän oli kaunis ja ystävällinen, kun malttoi istua rauhassa niin, että sain kuvata. :) Kiitin ihan ääneen perhosta kuvista, sit kun lennähti pois. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti