keskiviikko 22. elokuuta 2012

Äkillinen taantuma

F6.3, 1/80, ISO 400
Tänään tuntuu siltä, että jos olin kuvaamisesta jo jotain oppinut, niin nyt on kaikki unohtunut. :( Olen ihan sekaisin kaikkien aukkojen ja ISO-arvojen kanssa.. Ja sit oon miettinyt sitä, että miltähän nämä kuvat muualla näyttää kun Photoshopilla katsottaessa värit on hyvät ja sit kun siirrän kuvia tänne, monet näyttävät tummilta.. Mutta kun kuvan klikkaa tästä auki se ei taas ole niin tumma... Vähemmästäkin menee yksinkertainen tyttölapsi sekaisin.. ;D

 Tänään siivoilin kotosalla, joten kuvat on taas kirkolta ja rantapolulta. Olen miettinyt, että haukkasikohan myyrä sittenkin liian ison palan makkaraa tämän kuvaprojektinsa kanssa.. :) Stressiä siitä ei ole vielä tullut, mutta se ei ole tarkoitus, että opin vuoden aikana inhoamaan valokuvaamista, kun yritän joka ilta ottaa jonkun kuvan... ;D No, katsotaan. :) En minä vielä aio kyllästyä. :)

 Tämä oli vaihtoehto päivän näpsyksi ja nyt tuntuu (kun tuo ylin kuva näyttää niin tummalta) että olisi pitänyt valita kuitenkin tämä. Mutta en jaksa vaihtaa. :)

 Koivu ja koiranputki.
Näkymä koskelle.

1 kommentti:

  1. Tänäänkin oli viisi kuvaa. Joku kerran sanoi sinulle, että voisihan sitä vähän huijata ottamalla kuvia jemmaan jos jokapäiväinen kuvaaminen alkaa ärsyttää... ;)

    VastaaPoista